Battlefield 4 – Review

Posted by

Battlefield 4 a fost unul din cele mai asteptate jocuri ale anului 2013 de catre toti pasionatii de jocuri cu impuscaturi.Primul joc al seriei a fost lansat in anul 2002. Battlefield 4 este cel de-al 12-lea joc al acestei serii celebre. Studioul DICE nu a adus foarte multe imbunatatiri noului joc Battlefield in care s-au pastrat foarte multe elemente din seria precendenta precum si perioada in care are loc actiunea. Majoritatea armelor si a masinilor din Battlefield 4 sunt aceleasi ca si in precedentul joc cu acelasi nume.

battlefield-4 (2)

E placut faptul ca trasul cu arma iti ofera o experienta aparte. Este perfect pentru pasionatii de jocuri de razboi fiindca traiesti aceeasi atmosfera sunetul armelor fiind parca desprins de pe frontul de razboi. Pe parcursul campaniei ai la dispozitie doua tipuri de cutii de reaprovizionare atat pentru armele de foc cat si pentru munitia extra (grenade, lansatoare de rachete, etc). Cand dai peste aceste cutii de reaprovizionare iti poti schimba si arma, asta in cazul in care ai alta arma deblocata pana la acel moment.

Noul Battlefield pastreaza cele doua moduri de joc, cel multiplayer precum si single player. Modul de joc single player aduce jucatorii in pielea sergentului Daniel Recker care face parte din echipa militara numita Tombstone. Actiunea are loc in anul 2020, povestea conturandu-se in mijlocul unei tensiuni care apare intre SUA si Rusia exact dupa terminarea razboiului din Iran. Ca jocul sa fie si mai palpitant, in poveste intervine si China dupa ce un candidat la presedintie este asasinat. Misiunea echipei Tombstone este de a impiedica un razboi intre China si America descoperind cine a pus la cale asasinatul.

Battlefield-4

La modul multiplayer jucatorii pot alege sa joace din perspectiva a trei natiuni: Acestea sunt bineinteles ca si la single player SUA, China si Rusia. Numarul maxim de jucatori care pot juca pe acelasi server este de 64. Jucatorii au la dispozitie 10 harti la care se adauga doua moduri de joc noi (Defuse si Obliteration).

Jocul Battlefield 4 vine cu imbunatatiri destul de majore in ceea ce priveste grafica. La acest capitol sta foarte bine iar unul din lucrurile interesante pe care l-am remarcat este ca pot inota si sub apa si efecta celebrele „knife kills” chiar sub apa. Ca tot suntem la acest capitol, la modul multiplayer se poate observa ca s-a lucrat la modelul de apa acolo unde valurile se sincronizeaza perfect intre jucatori.

In concluzie Battlefield 4 este un shooter pe care merita sa il incercati cu o grafica excelenta, multiplayer diversificat cu foarte multe harti si moduri de joc, iar sunetul este de exceptie astfel ca poti sa traiesti aceeasi experienta ca cea de pe un front de razboi din realitate. In ceea ce priveste campania single player, aceasta nu este foarte mult schimbata fata de jocul precedent si nici povestea nu e atat de incantatoare, pe parcursul jocului fiind pusa pe planul secund.