Warframe Review

Posted by

Epicness! Dupa căteva misiuni din campania multiplayer ( da ați auzit bine,campanie multiplayer) am ajuns la concluzia că acest  joc creează dependență , jocul este „genial” folosind un stil de gameplay asemenea Titanfall, echipe de 4 jucători lucrând impreună, duc la bun sfârșit misiunea respectivă. Grafica este excepțională, prima data când am inceput sa joc, dupa micul intro care prezintă trezirea lui Tenno(„o rasă antică și de demult”) trecuseră câteva secunde pană mi-am dat seama că misiunea respectivă deja incepuse și trebuia sa folosesc tastele să incep să mă mișc, atat de realistă este grafica jocului.

Storyline-ul este destul de simplist, impreună cu alți trei jucători, lupți impotriva „BOȘILOR”(nu vă spun care… vă las pe voi să descoperiți), și aperi sistemul nostru solar(da…acțiunea se petrece in sistemul nostru solar), felul in care sunt reprezentate planetele in viitor sunt pline de „gângănii” cu „enșpe” picioarea, sau grași in costume de metal.

După prima misiune din campanie, ai posibilitatea de a alege să devii una din cele patru rase, Tenno cu un grad de dificultate scăzut,Nova un grad mediu,Scorpion de nivel mare, Loki pentru jucătorii cu experiență.Fiecare rasă are câte un set diferit de arme și abilitâți.

Specificațiile acestui joc sunt destul de mici, jocul rulează pe orice calculator cu un procesor dual și o placa video modestă.Acest joc rulează și pe Playstation,acum depinde de preferința fiecăruia cum dorește să se bucure de joc.Jocul poate fi descărcat aici pentru ambele platforme PC sau Playstation.

Pe mine unul m-a convins și consider că merită jucat,am creeat un scurt gamplay pentru a vă convinge de calitatea si potențialul acestuia.

Pe voi ce v-a convins?